تکنیک های ارتباط صمیمیانه
 
هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

در هر ارتباطی اعم از خانوادگی، شغلی، قرار دوستانه و... برای افزایش جذابیت خود و تاثیرگذاری کلاممان با ظاهر آراسته حاضر شویم. بیشتر سکوت کنیم، حتی اگر طرف مقابل حرف اشتباهی زد کلامش را قطع نکنیم. نرم، ملایم و با طمانینه صحبت کنیم. به خود و فرد مقابل و حتی افراد غایب احترام بگذاریم. متبسم باشیم اما بیش از از اندازه شوخی نکنیم و بر رفتار خود کنترل لازم را داشته باشیم. این ها گام هایی هستند که در شروع یک رابطه به ما کمک خواهند کرد.


از ته قلب با مخاطب خود صمیمی باشیم: شرط صمیمیت، نصیحت کردن و تاثیر گذاری دوست داشتن واقعی و قلبی است. آدم ها به راحتی تظاهر را تشخیص می دهند.


کشف تاریخ های مهم: تاریخ تولد، سالگرد ازدواج و وقایع فراموش نشدنی و خاطره انگیز آدم ها البته از جهت مثبت همیشه عامل خوبی برای مصاحبت و صمیمیت است.


تبادل تدریجی و رو به افزایش خود افشایی از ویژگی اصلی این نوع روابط به شمار می آید. هر چه دو طرف یک رابطه بیشتر خود را برای دیگری به شکل مناسبی افشا کنند و بعضی از رازهای شخصی شان را بر ملا کنند، احساس صمیمیت بیشتر در آنها بیدار می شود البته مراقب باشید که رازهای خصوصی را بر ملا نکنید.


انتقاد نکنید: قبل از هر انتقادی محاسن طرف را بگوئید غیرمستقیم انتقاد کنید نظرش را در مورد موضوع مورد انتقادتان بپرسید.


حداقل هفته ای یکبار یکدیگر را ببینید اما افراط نکنید.


چهره پذیرنده داشته چهره متبسم و ملایم، یعنی زل نزنیم چشمها را گشاد نکنیم لبخندی ملایم داشته باشیم و نام افراد را به خاطر بسپاریم.

کتاب صمیمیت تاثیر گذاری و نفوذ نوشته حورایی را مطالعه کنید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:ارتباط صمیمی,چگونگی برقراری ارتباط صمیمی, :: 9:46 :: توسط : گل یاس

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1